دانلود Blood Bowl – بازی کاسه خون اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Blood Bowl – بازی کاسه خون اندروید
نوشته شده در یک شنبه 10 خرداد 1394
بازدید : 323
نویسنده : S.A.H

دانلود Blood Bowl – بازی کاسه خون اندروید

Blood Bowl یکی از بازی های متفاوت در سبک Strategy برای سیستم عامل Android می باشد که توسط کمپانی Focus Home Interactive در پلی استور انتشار یافته است. مسابقات خشن فوتبال آمریکایی به راه افتاده و هر تیمی که بازنده باشد، مستحق مرگ است! خشونت در این مسابقات موج می زند و همه برای زنده ماندن تلاش می کنند و با گروه های مختلفی روبرو خواهید شد.

دانلود Blood Bowl - بازی کاسه خون اندروید

نژاد هایی هم چون Orc, Elf, Dwarf, Human و Lizardman در بازی Blood Bowl حضور دارند و به طور دلخواه می توانید تیمتان را از بین این شخصیت های برگزینید. پس از این که گروهی از این افراد را تشکیل دادید، رقیبتان مشخص می گردد و باید نهایت تلاشتان را بکنید تا در میدان نبرد پیروز باشید. در غیر این صورت، آسیب زیادی به افرادتان وارد خواهد شد و امتیازی هم به شما تعلق نمی گیرد. شاید در ظاهر وارد زمین فوتبال آمریکایی می شوید اما می توانید از انواع سلاح های سرد برای ضربه زدن به دشمن بهره ببرید.

 

دشمنان نیز از نسبت به میزان سختی مراحل (Difficulty)، آیتم هایی دارند و از آنان برای مقابله با تیمتان استفاده می کنند. Blood Bowl هم دارای بخش آفلاین و هم دارای بخش آنلاین بوده ولی برای شروع کار بهتر است از قسمت آموزشی و آفلاین به نبرد بپردازید. بعد از این که مهارت کافی در نحوه برگزارای مسابقات به دست آوردید و توانستید قدرت و سرعت شخصیت های تیم را بهبود ببخشید، به مصاف بازیکنان واقعی در قسمت اینترنتی بروید. لیگ های جهانی برای بازیکنان اینترنتی در نظر گرفته شده و بستگی به خودتان دارد که در کدام لیگ شرکت کنید و بجنگید. هم چنین امکان مسابقه دادن با یک فرد مشخص از دوستانتان نیز فراهم بوده ولی امتیاز چندان بالایی از این راه نمی توانید کسب نمایید. طبق توضیحات سازندگان، بازی Blood Bowl از Warhammer Fantasy الهام گرفته و اگر آن را تجربه کرده باشید، با قوانین هم آشنایی خواهید داشت.

حجم فایل ها : ۱۲.۸۸ و ۳۰۸.۱۸ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۳.۰ یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج کردن از حالت فشرده : sdcard/Android/Obb



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: اندروید , استرتژیک , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: